$

Thursday 6 November 2014

Milo Breakfast Run 2014

Date : 20th April 2014

Venue : Perbadanan Putrajaya

Distance : 7km

Time: 58m28s

Hai ya'll - this time was very special for me. Sebab...saya berlari dengan 2 orang nephews saya. Budak-budak berdua ni dah besar panjang haa...ish..ish...nampak saya sungguh ketot di tengah-tengah diorang. 

My two kids sebenarnya jealous sangat sebab diorang dua orang tak dapat ikut ibu pergi race dengan Abang Ijat & Abang Imran diorang. Alahaaaii...kecik sangat sayang-sayang ibu ni. Nanti dah besar sikit mesti Ibu bawak ye. Dengan harapan Ibu belum terlampau kerepot lah masa tu. Saya memang plan nak train Ayong untuk race starting next year. Biar bila dia dah cukup umur & tenaga besaok mana tau dia boleh join full marathon kan. Tak macam Ibu dia umur dah hujung-hujung 34 tahun baru race untuk kali pertama..ish..ish..

Itu pun saya sebenarnya ada memasang cita-cita nak berlari half marathon sebelum saya berumur 40 tahun. Harapnya tercapai lah ye.


Or bibs

Imran yelah anak bongsu Kak Ngah saya. Memang manja niiihhh...kesayangan Kak Ngah. Macam-macam Kak Ngah pesan masa tu. Sebab dia takut Imran tak boleh berlari jauh-jauh macam tu. Come on Ngaahhhh jangan pandang rendah anak sendiri tau...hehe sebenarnye saya tahu dia bukannya pandang rendah pada anak dia...dia terlalu sayang...so dia kalau boleh mesti nak berlari sebelah anak dia sampai habis...

Kak Ngah siap pesan berbaku-bakul. Dia takut Imran terpengsan masa tengah berlari tu ke. Dia takut Imran nanti akan sampai yang paling last. Dia takut Imran nanti berlari sorang-sorang. Ngaahhh...ada 10,000 orang akan berlari sesama kami lah...

Lain pulak cerita budak dua orang tu. Being Izzat yang sya kenal, memang pendiam orang nya. 10 patah kita tanya sepatah je dia jawab. Huhu... tapi saya nampak Izzat excited masa tu. He talks a lot!! Wah..excited Mak Teh ye..sebab Izzat memang kurang bercakap kecuali dengan family je. Hehe..

Ni sebelum race. Muka masih berseri-seri.

Signature post wajib ada for my race collection

We did it!!! Both of them senyum nampak gigi....hihihih..happy lah tu!! 

I do hope..kalau ada rezeki nanti saya akan ajak lagi Imran & Izzat berlari dengan saya. Sekarang Izzat dah further study di Johor & Imran pulak next year dah nak SPM and pindah ke Ipoh. Sekurang-kurangnya both of them ada sweet memory with me. Can't wait for my boys to grow up nanti boleh pergi panjat gunung or berlari dengan anak sendiri.

Tata!!!

P/S: I'm still happy bila tengok gambar-gambar dengan budak berdua ni. :)






1 comment:

Maton said...

tinggi sungguh dak izzat ni.. ish ish.. :D