$

Monday 17 November 2014

Istanbul Aku Datang - Part 5

Part 5 dah?! Final one!! Yeayyy...

Ni hari terakhir kami di Istanul. Lepas ni kami akan berangkat ke Madinah. Boleh lawat Rasulullah (S.A.W). Ya Allah.. tak sabarnya. Tak tau apa yang nak expect. 



Selfie mengada-ngada sebelum turun breakfast.

Time ni dah nak berangkat sangat dah ni. Beg-beg semua dah nak masuk bas.

Sempat snapped gambar dari atas bas. Tak tau ni banunan apa.

Gambar kenang-kenangan dengan Abang Izzat - Driver bas kami yang macho. Dia dah berumur 55 tahun rasanya. 

Dah sampai airport


Overall Turki memang best. Makanan best..hehe tu je ke yang penting? Orang Turki baik-baik, sopan, cantik, handsome. Cuaca sejuk nyaman je. Tempat-tempat yang saya visited pun best. Yang paling besat saya memang tak sangka saya dah sampai ke Turki dan bonusnya ialah pergi bersama ibu ayah. Alhamdulillah, thank you Allah.

Ok..lepas ni cerita Madinah Mekah pulak. Entah berapa lama pulak tu saya nak berjaya habiskan kan? 

Thanks for reading!!!

P/S: FYI kat Istanbul tak ada longkang. Sebab negara dia sangat kurang hujan. So tak perlu longkang. Ke saya yang tak nampak..hahaha tak taulah kalau slaah bagi information.



2 comments:

diana said...

selfie penting ok. cantik pulak jubah kau atan. mak mentua aku ada bagi jubah dari doha. dah 35 taun baru nak pegi ofis pakai jubah. syeton yang direjam betul kan. santek saje MK macam ibuuuu..

MK said...

Ana: aku gi kerja dulu memang kena pakai seluar. So mmg hampir tiada koleksi jubah. Semua pinjam kak ngah...hehehe..rahsia terbongkar.