$

Friday 31 May 2013

Memory Lane

Jom main teka-teka lagi nak? Tun-Tun & Cicik serta MiraLee tak dibenarkan menjawab! Siapa yang pertama jawab betul saya nak bagi hediah!


P/S:- I have some photos of our Tunnel Boring Machine (TBM) tengah korek the tunnel la (of course) I was very excited to see the TBM disappeares into the rock face. Nantilah saya share kalau ianya tak melanggar undeng-undeng syarikat tempat saya bekerja..hehehe. Owh for those who don't know saya keje dengan company buat railway & stesen MRT/LRT. Hehe..anak saya cakap ibu dia keje buat train....boleh la...


4 comments:

Dr Singa said...

masa kat Astro hari tu pasal TBM nama Tuah dan Gemilang tu buat Smart Tunnel.. saya sangat teruja nengok!! amazing!!

sekarang teruja tunggu gambar TBM awak..

Askmei said...

Bloddy!!!! Siap korek gambar lamo hahahahahahah !!!

MTM said...

alamak, kaklong pn x dpt cam sape2 dlm gmbr ni..haha..

makteh, alip nak tumpang tnye, makteh keje company mne?

emma said...

Kat bawah tuh kak cik! Atas no 2 tu tuty