$

Tuesday 7 May 2013

Kita Bersama Mengejar Mimpi, Terpisah Sementara Ku Pasti

Hihi...marah tak tajuk panjang-panjang? Saya ingat nak sambung lagi nyanyi tadi. Tapi kang tak muat pulak. Uihs...dah berapa banyak post hari ni? Entah tak terkita pulak. Lantaklah...hari ni saya khaskan untuk mencurik tulang!!! Hihih...boleh ek cakap gitu? 

Nasib baik ada gambar tau puan-puan....dapatlah saya menggamit memori sepanjang January-May ni. Kalau tak mana nak ingat semua cerita yang terjadik selama 5 bulan ikut urutan yang betul tau. Saya kan control freak...semua mesti ikut susunan. Konon...uweekkk...bila kena kemas rumah je jadik tension..hihih...yelah...saya suka masak je..keams saya malas...ok..boleh??

So...end February juer saya berdating bersama girlfrens!!! TanTunMaMie nama group kami..hahaha ko ingat ko je ada group ke Dek Non? Akak pun dah dari dulu ada group ok!! Dating kami kali ini bersempena dengan nak celebrate Amy nak bersalin...hihih..macam tu pun boleh ek. Eh...boleh lah!! kita yang buat dia....suka hati kitalah nak buat macam mana pun kan.

Kami breakfast kat Papparich Seremban 2 kot namanya. Memang dah janji nak breakfast lunch brunch tea break bersama pada hari tu...hihih over kan omak-omak...

Amy pandai sorok perut. Padahal memang tengah tunggu hari masa ni.

Amykan...dia ambil gambarkan...suka sangat pegang-pegang tangan orang tau..hihihi..kalau tak dia jadik macam tak keruan kalau tak dapat pegang tangan sesapa..hahaha...jangan  marah Mie....

Lepas breakfast...moh gi shopping!!!!

Uish...tengok tu...habis satu kedai kasut nak try...TunTun lah tu terpaling over tuh. Tuh...mulut siapa yang muncung sangat tu? Hihihi

Lepas tu..karoksss....hah..matilah korang aku pecah rahsia kat blog. Laki korang baca ke blog aku? Habis semua lagu kami nyanyi...oppa gangnam pun ada



Uish...Ima...kemain bersungguh memilih lagu.....heheheh...berkerut-kerut dahi eh.

Last but not least....ni yelah mini bags. Ima yang buat with lots of lovesssssss. Dia buat from scratch ok. Tak mahal pun..semua RM7-RM18 rasanya..ikut design & size. Kalau berkenan boleh contact saya - MK Comel. 

Orait!!! Ada masa lagi ni...sekarang pukul 4.45pm. Sempat lagi nak update 2-3 post kot..hahaha... jumpa lagi!!!


No comments: