$

Saturday 16 June 2012

Ika Tunang

Hai Ya'll, last May my niece Ieyka Ikut Kut Kut (haha saja je type nama konon-konon panjang) bertunang dengan cinta hari dia dari umur dia 19 kot..sampai sekarang ni umur si Ika ni ummm 24 tahun. Wowww...dah bosa kau Long. Masa saya pergi Bandung hari tu sebenarnya salah satu agendanya yelah membelikan kain untuk baju tunang Ika & sorang lagi anak sedara saya yang namanya dirahsiakan buat masa ni. Ewaahhh macam artis sangat kan..nak rahsia-rahsia gitu...

Maka selamatlah ditunangkan Kak Long Ika ni. Nikahnya insyaallah tahun depan. Yeaayyy...saya memang sememangnya sangat suka sibuk-sibuk get along dalam preparation adik-beradik & anak sedara nak kawin ni ok. Sangat excited!! Jom tengok gambar le...

Congrats bucuk bacin MakTeh akhirnya selamat bertunang

Over ok, budak-budak jaman sekarang ni tunang pun ada pelamin bagai...nyampasss (lebih kepada jealous sebenarnya hihi). Eh..ada gambar ayah!!! Hai Yaaahhh!!!

Ini Along Lina, kakak sulung saya dengan Along Ika anak sulung dia yang merupakan anak sedara sulung saya. Soalannya: berapa banyak perkataan sulung di dalam ayat tersebut di atas?

Ini Nana...bucuk bacin saya yang paling saya shayang!!! Nana dah tingkatan 3 you ollsss!! Tahun ni PMR. Ingat lagi tak entry pasal Nana dapat 5A dulu masa UPSR. Giler...kejap je masa berjalan ek!! 

Sarung cincin. 

Angah Liza kembar siam saya dengan Ika. Kalau nak tau, angah la wedding planner setiap kali kenduri kami sefamily. Dari jahit baju, gubah hantaran, make over rumah, langsir, semua dia. 

Ahh...ni pun busy juer...tukang sebok MakTeh in the house ya'll!!

Eh..sapa yang bakal pengantin sebenarnya ni? 

Saya sudah ada cincin tunang!! Yeaahhh

Dengan Along & Angah. Acik pun ada..tapi dia busy mengejar anak kot time ni.


Ni ha..Si Alan tunang Ika. 

Ni pun ala-ala ngikut ibu dia pandai berlakon..heheh..berlakon tidur je ni. Suka sangat dia main kat pelamin tu.

Ok tu saje...nanti cerita lagi ek!!! Tata!!


2 comments:

Mak Ton said...

Nape mak tehnya xpki bj kaler pink.. ?

MK said...

Tah..tetiba sewel tk ikut theme. Kes malas nak gosok baju le teww