$

Thursday 14 January 2010

update - menerima hakikat

As I'm typing my previous entry just now. Ada flower man datang. My colleagues bising-bising "owh..I thought Intan..bla..bla.." the bouquet was for Kak Puza. She always receive flowers lah... it is a norm for her.

After a couple minutes - my colleagues bising-bising lagi "Intaaaannnnn bungaaaa!" I thought they were joking. Tapi hey...what do you know..betul-betul ada bunga. I again thought "Owh maybe it was from them (colleagues) but when I signed the receipt, I saw PakMir's name on top of it.

Grin..grin... Thank you Cinta!!! Just when I typed 'p/s: dah lama tak dapat present' tiba-tiba dah dapat. Owh..saya sangat happy!

Lagi-lagi when the card says - from: "Yg Syok Kat Lu".... ahahaha my PakMir is just so rempit like that.

To Abie: "Wa pun dah lama syok kat Lu"



bunga-bunga cinta (ahahah...jgn muntah aa..kasik chance la)

7 comments:

Mak Ton said...

giler rock lah....

"yg syok kt lu"

lomantik sungguh....

musti ko sengih seperti kerang busyuk smpi sebulan... huhuhu

emma said...

hahaaha!! abgmir nih mmg rock arrr... kinte ko jgn pengsan tau dpt munga..

myselfndots said...

besh besh besh!!!

moga bunga bunga cinta Mak Kintan sentiasa berkembang.. :)

MK said...

tuntun: aku sengih lagi lah ni..

emmot: last aku dpt bunga was like 100 years ago..haha

long: thanks long!!

-dal- said...

Happy Birthday MK... may all ur wishes come true

Diana Ishak said...

aku dah lamaaaaaaaaaaaa tak dapat teddy bear

MK said...

k.dal- tengkiu kak dal.

green apple - ele..ko gi masuk dapur ko skrg..mesti kau senyum2..kalu aku dpt dapur gitu..aku tido situ je tetiap mlm..hehe