$

Wednesday 9 January 2013

Happy New Year 2013

Hai kawan, Assalamualaikum...whaatt? Sebulan dah tak update? Maafkanlah saya. Busy agaknya. Belom terlambat untuk ucapkan Selamat Tahun Baru 2013. Apa azam tahun ni? Setelah bertahun-tahun tak ada azam, tahun ini saya & Cinta Hati Saya - TunTun (tiru Shila Amzah) telah mencipta azam yang kami ragu-ragu akan tercapai. Tapi masing-masing nampaknya komited ni. Hihi actually belom sampai 2 minggu pong kan...memang le komited katanya...pffttt...

But anywaysss...doakan kejayaan kami. Eh, tapi kalau korang sayang saya kan, doakan lah saya lebih berjaya dari TunTun dalam azam tahun ni..nyiahahaha... (I love you Tun!!)


Ok dengan itu, silalah tatap muka saya yang jelita ini. 3 orang cakap gambar ni jelita (1 orang tu saya paksa dia cakap..haha). Saya makan collogen yang clinically proven akan 50% bertambah cantik dalam tempoh 8 minggu katanya. Hahaha...baru 6 minggu makan. Kalau tak jelita jugak...tak tau lah nak makan apa lagi...mungkin telan botol-botol tu sekali.

Happy New Year Sayangsssssss...semoga tahun ini lebih baik dari yang sebelumnya Amiiinnnnn




2 comments:

dalin said...

atan ko makan tempe ke, mi siput cikgu atan ke, cantik jugaaakkkkk noksss....(teringin guna noks tu)

happy new year darling my prettiest friend..

Mak Ton said...

Jgn la lebih berjaya dr saya.. Sesama la... Huhu..

Td tgk ima mkn nasik sedaaapppp je... Blk umah tgk dina mkn nasik lauk sambal sotong kembang terliur.... Nak je abeskan nasik yg sikit2 tu.... Parah dah ni.....