$

Friday 9 May 2014

Segment : Artis Jemputan

Hi - Hari ini saya dengan happy nya ingin memperkenalkan segmen baru blog saya. Iaitu Segmen Artis Jemputan!!!!

Artis sangat kan...hihih..

Ok - segmen ni khas untuk kawan-kawan yang nak berkongsi cerita especially pasal fitness or family issue or kids or cerita jalan-jalan, cerita tips or apa-apa lah.

Kadang-kadang korang mesti ada banyak cerita nak share. Tapi malas pulok nak create blog semata-mata nak cerita 1 cerita je kan. Wokehhh... never fear because MK is here!!!! Meh kongsikan cerita korang di blog ni dalam segmen khas ni lah.

Why???

Because you worth it & sharing is caring kan....

Please email the story to me at intansiza@gmail.com

Saya excited nak memperkenalkan artis jemputan saya yang terulung di entry saya yang seterusnya....nantikan!!!!

Weeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

No comments: