$

Tuesday 5 April 2011

Dia & Saya - 7 years

Salam peeps...

Dia tinggi, saya pendek
Dia banyak diam, saya banyak cakap
Dia susah nak marah tapi lambat nak sejuk, saya cepat marah tapi cepat sejuk.
Dia baca news paper Star, saya baca pancaindera, b-pop, kosmo, metro.. hahhh
Dia makan untuk hidup, saya hidup untuk makan erkss
Dia suka tengok bola, saya suka tengok The Kardashian
Dia suka baca ambil tahu pasal politik ehwal semasa, saya suka baca gossip!!
Dia orang malam (burung hantu), saya orang pagi, pukul 10pm bateri dah padam
Dia suka biru, saya suka hijau
Dia tak suka congak nombor, saya suka kira-kira
Dia pandai IT, saya.....(kalaulah korang tau betapa ngok nye saya suatu masa dulu tentang IT)
Dia suka tengok dan lihat, saya suka surprise & harung je
Dia suka rilex-rilex bertenang, saya suka sekarang, now-now...cepat-cepat!
Dia berani, saya penakut pada serangga, binatang urgghhh
Dia tak suka tempat tinggi, saya takut tapi suka naik roller coaster

Semalam yelah kali ke-7 kami cuti pada 4 April. Harapnya our tradition ni kekal sampai banyak-banyak tahun lagi.


Dari saya untuk dia, book, politics, idol, Dr.M - so not me. But I bought it for him. Mesti beli apa yang dia suka kan. Susah payah carik buku ni sebab asyik sold out.

Surprise dari dia untuk saya. Cuba tengok muka orang yang konon-konon tak takut roller coaster tu. Ngehhh...

Ada banyaaakkkkk lagi perbezaan kami. Kami sangat berbeza...tapi dia selalu dengar kata hati saya. Saya pun selalu macam pikir benda yang sama dalam fikiran dia.

Ada 1 benda yang saya tau mesti dia pun sama tau - Dia sayang saya, saya pun gitu juga. I love you hani bani. Happy 7th anniversary.

7 comments:

dalin said...

tantan happy anniversary..semoga bahagia selalu..
ekau kurus je tan tak pyhlah risau gemuk ke hape..
u r still my preity zinta friend..

Mak Ton said...

so sweet entry kali nih...

hepi ani tan tan.. semoga berkekalan hingga akhir hayat.. Amin

Dr Singa said...

moga hingga ke tujuh puluh dan seterusnya!!

(bukan pendek !! petite !! :) )

deqyar said...

ntan,
hepi eniberseri...
"perbezaan pemangkin percintaan"
hahaha...
poyo jek aku....

MK said...

diana: tengkiu dak ana, tp part kurus tu..belom lagi. pic tu semua camera trick

TunTun: maseh darling...doa yang sama juer saya pohon utk awak & en.N

Dr.Singa: thanks dokter... petite kah saya..wowww... hahaha

deqyar: kelasssss ko deqya, pemangkin katanya...

Anonymous said...

tersengeh2 baca entry ni.. Tulus sgt yet kiut.. Hepi 7th anny 2 both of u

~ita (malas login)

MK said...

Ita: Tengkiu babe!